Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2008-02-06 21:27:46

MICHALM1
Ezoteric
Lokalizacja: Warszawa
Data rejestracji: 2007-02-17
Liczba postów: 1,192
WWW

[05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

05.02.2008
CARGO - hardtechno.pl MIXSESSION vol. 8
01:36:29 - 132,0 MB - 192 kbps
DOWNLOAD: http://tiny.pl/l96v

dayafterdayge8.gif

Offline

#2 2008-02-06 22:07:26

juma
Użytkownik
Lokalizacja: Radom
Data rejestracji: 2007-04-10
Liczba postów: 934

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

oooo pieknie:) thx komenty pozniej smile 01:36:29  dla mnie bomba


"Fuck you and fuck ‘your’ minimal!" - Ben Sims big_smile

Offline

#3 2008-02-06 22:15:18

Maat
Fanatikk Core Familia
Lokalizacja: Tarnowskie GÓRY
Data rejestracji: 2007-07-11
Liczba postów: 2,171

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

no zasysam...nie moja predkosc ale, zobacze  z ciekawosci co tam cargo nabroil tongue


Fanatikk Core Familia 180 BPM
http://soundcloud.com/fanatikkcorefamilia
Zapraszam do s³uchania radia jak i zarejestrowania siê na forum smile
http://mehrdruck.forumsmusic.com/forum

Offline

#4 2008-02-07 00:04:52

drPhilGood
Evil Society
Lokalizacja: Cz³owiek Pó³nocy :)
Data rejestracji: 2007-11-28
Liczba postów: 1,441
WWW

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

po pół godzinie zaczyna się bardzo fajny secik smile

Offline

#5 2008-02-07 16:33:26

Davers
Użytkownik
Lokalizacja: POLAND/UK
Data rejestracji: 2007-04-02
Liczba postów: 1,348

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

Mnie sie wlasnie podoba set do tych 30 min... zajebiste niektore kawa³ki Techno w dobrym tempie. Niemówiac oczywiscie ze po 30 min jest kana³ bo set z up³ywem minut sie bardzo dobrze rozkrêca i juz po nieca³ych 60 minutach mamy to czego co niektórzy pewnie oczekiwali od poczatku...

Set jak dla mnie bardzo dobry smile

P.S. CARGO co to jest za wa³ek ktory wchodzi w 9 minucie ?


. . . Deep dark Industrial Techno :::...

Offline

#6 2008-02-07 17:58:38

drPhilGood
Evil Society
Lokalizacja: Cz³owiek Pó³nocy :)
Data rejestracji: 2007-11-28
Liczba postów: 1,441
WWW

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

dobrze mówi, polejcie mu! smile

Offline

#7 2008-02-07 23:01:27

CARGO
Ezoteric
Data rejestracji: 2007-04-02
Liczba postów: 777

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

w 9 minucie bootek 28, dzieki za komenty

Offline

#8 2008-02-07 23:22:17

MIECHO82
Mode
Lokalizacja: Police City
Data rejestracji: 2007-04-20
Liczba postów: 2,667

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

mnie sie podoba ca³y big_smile

Offline

#9 2008-02-08 19:29:12

Shopen
Użytkownik
Lokalizacja: Nowotwór Mazowiecki ;)
Data rejestracji: 2007-04-03
Liczba postów: 364

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

Mo¿na pos³uchaæ smile Cargo coraz bardziej zwalniasz tongue Mam nadzieje ¿e nie podzielisz losu Bajka i nie przerzucisz siê na plumkania wink:D TRZYMAJ TEMPO! big_smile

Offline

#10 2008-02-08 19:38:34

marek
Ezoteric
Data rejestracji: 2007-04-01
Liczba postów: 1,093

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

good one smile

Offline

#11 2008-02-08 20:12:01

Maat
Fanatikk Core Familia
Lokalizacja: Tarnowskie GÓRY
Data rejestracji: 2007-07-11
Liczba postów: 2,171

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

dobry secik, jak wspomnialem nie moja predkosc al jakos tak wpadl w uchodz ze juz kilka razy go slucham
smile pozdro smile


Fanatikk Core Familia 180 BPM
http://soundcloud.com/fanatikkcorefamilia
Zapraszam do s³uchania radia jak i zarejestrowania siê na forum smile
http://mehrdruck.forumsmusic.com/forum

Offline

#12 2008-02-08 22:48:23

CARGO
Ezoteric
Data rejestracji: 2007-04-02
Liczba postów: 777

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

Shopen napisał/a:

Mo¿na pos³uchaæ smile Cargo coraz bardziej zwalniasz tongue Mam nadzieje ¿e nie podzielisz losu Bajka i nie przerzucisz siê na plumkania wink:D TRZYMAJ TEMPO! big_smile

trzeba sie z roznych stron pokazac wink wiekrzosc moich setow do tej pory byla z serii "nakurwiaczy" co nie znaczy ze zmieniam styl czy sie wypalam, czasem warto zaprezentowac co innego tongue a o plumkoty sie nie martw;] thx za komenty

Offline

#13 2008-02-08 22:59:49

kill_brothers
Primary Instinct
Lokalizacja: Warszawa
Data rejestracji: 2007-04-06
Liczba postów: 2,282
WWW

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

Idealny kompozycyjnie!! Bardzo przyjemny dla ucha!! widac du¿e umiejêtno¶ci... jednym s³owem Cargo ma talent smile


PRIMARY INSTINCT - SEKTOR 13

http://www.myspace.com/killbrothers

Offline

#14 2008-02-08 23:32:07

juma
Użytkownik
Lokalizacja: Radom
Data rejestracji: 2007-04-10
Liczba postów: 934

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

dla mnie bomba, katowany jest non-stop:)


"Fuck you and fuck ‘your’ minimal!" - Ben Sims big_smile

Offline

#15 2008-02-09 01:49:36

Shopen
Użytkownik
Lokalizacja: Nowotwór Mazowiecki ;)
Data rejestracji: 2007-04-03
Liczba postów: 364

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

CARGO napisał/a:
Shopen napisał/a:

Mo¿na pos³uchaæ smile Cargo coraz bardziej zwalniasz tongue Mam nadzieje ¿e nie podzielisz losu Bajka i nie przerzucisz siê na plumkania wink:D TRZYMAJ TEMPO! big_smile

trzeba sie z roznych stron pokazac wink wiekrzosc moich setow do tej pory byla z serii "nakurwiaczy" co nie znaczy ze zmieniam styl czy sie wypalam, czasem warto zaprezentowac co innego tongue a o plumkoty sie nie martw;] thx za komenty

W sumie to masz racje. Ogólnie ciekawy secik ale jak dla mnie za wolno siê rozkrêca tongue Odrobina urozmaicenia nie zaszkodzi smile

Offline

#16 2008-02-09 07:35:17

Davers
Użytkownik
Lokalizacja: POLAND/UK
Data rejestracji: 2007-04-02
Liczba postów: 1,348

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

Rozkrêca sie w³asnie w bardzo odpowiednim tempie wink


. . . Deep dark Industrial Techno :::...

Offline

#17 2008-02-09 10:50:34

Shopen
Użytkownik
Lokalizacja: Nowotwór Mazowiecki ;)
Data rejestracji: 2007-04-03
Liczba postów: 364

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

Jasne ale przez pierwsze 50 minut s³uchania nie mog³em siê doczekaæ tego co by³o pó¼niej big_smile:D:D

Offline

#18 2008-02-09 12:06:27

CARGO
Ezoteric
Data rejestracji: 2007-04-02
Liczba postów: 777

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

hehe, spoko szopen, nastepnego seta planuje zabójce smile

Offline

#19 2008-02-09 12:47:38

TEKTON
Schranz Fanatic
Lokalizacja: Laboratory
Data rejestracji: 2007-04-04
Liczba postów: 2,282
WWW

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

bardzo fajny secik... smile bardzo przypadl mi do gustu, moze ze wzgeldu ze ostatnio mniej hardów slucham a wiecej techno no ale jakby nie bylo podoba mi sie od pierwszej do ostatniej minuty smile


Somethin bout those little pills unreal the thrills they yield until they kill a million brain cells...

Offline

#20 2008-02-09 13:42:59

Shopen
Użytkownik
Lokalizacja: Nowotwór Mazowiecki ;)
Data rejestracji: 2007-04-03
Liczba postów: 364

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

CARGO napisał/a:

hehe, spoko szopen, nastepnego seta planuje zabójce smile

Wiem ¿e nie zawiedziesz big_smile

Offline

#21 2008-02-09 18:16:34

Davers
Użytkownik
Lokalizacja: POLAND/UK
Data rejestracji: 2007-04-02
Liczba postów: 1,348

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

Shopen napisał/a:

Jasne ale przez pierwsze 50 minut s³uchania nie mog³em siê doczekaæ tego co by³o pó¼niej big_smile:D:D

Oto wlasnie chodzilo... gdyby zacza³ od samego poczatku od 160 BPM i ciêzkich wa³ków set bylby troche nudny ( chociaz napewno nie dla wszystkich smile



TEKTON napisał/a:

bardzo przypadl mi do gustu, moze ze wzgeldu ze ostatnio mniej hardów slucham a wiecej techno no ale jakby nie bylo podoba mi sie od pierwszej do ostatniej minuty smile

Mam dokladnie tak samo.Ostatnio zacza³em sluchac duzo produkcji i setów Techno dlatego pocz±tek seta tak mi sie podoba ...


. . . Deep dark Industrial Techno :::...

Offline

#22 2008-02-09 18:28:30

MIECHO82
Mode
Lokalizacja: Police City
Data rejestracji: 2007-04-20
Liczba postów: 2,667

Odp: [05.02.08] Cargo - hardtechno.pl Mixsession vol. 8

no ja te¿ tylko ¿e ja po prostu mia³em przerwe lekka miedzy s³uchaniem Techno a czyms mocniejszym a teraz spowrotem do ciut l¿ejszych wracam rzeczy...co nie znaczy ze nie lubie mocno haha...ale trzeba byc otwartym na rózne style  big_smile  big_smile

pozdrawiam

Offline

Stopka

Forum oparte na FluxBB