Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2007-09-25 18:20:41

MICHALM1
Ezoteric
Lokalizacja: Warszawa
Data rejestracji: 2007-02-17
Liczba postów: 1,192
WWW

Kalendarz

Dodana zosta³a nowa opcja na forum - KALENDARZ IMPREZ.
Link znajduje siê w górnym MENU. Nied³ugo zaczniemy dodawaæ do niego wydarzenia (nie wcze¶niejsze ni¿ pa¼dziernikowe). Mo¿liwe jest równie¿ podgl±danie w ten sposób dzienne ilo¶ci postów oraz nowych tematów. Je¿eli wszystko bêdzie siê spisywa³o bez zarzutów oraz pomys³ siê spodoba to kalendarz pozostanie na forum.

Daje to mo¿liwo¶æ spojrzenia sobie na ka¿dy dzieñ i wybranie najbardziej odpowiedniego dla siebie wydarzenia - uwa¿am, ¿e fajna sprawa...

Wszystko rozstrzygnie siê w ci±gu kilku dni. Co s±dzicie?

Offline

#2 2007-09-25 18:37:36

selekt
Ezoteric
Data rejestracji: 2007-04-04
Liczba postów: 1,128

Odp: Kalendarz

w sumie dobry pomys³


don't ask me why I am weedgetarian, ask yourself why you are still not

Offline

#3 2007-09-25 20:48:02

juma
Użytkownik
Lokalizacja: Radom
Data rejestracji: 2007-04-10
Liczba postów: 934

Odp: Kalendarz

selekt napisał/a:

w sumie dobry pomys³

mnietez sie tak wydaje, fajna sprawa smile


"Fuck you and fuck ‘your’ minimal!" - Ben Sims big_smile

Offline

#4 2007-09-25 20:49:07

marek
Ezoteric
Data rejestracji: 2007-04-01
Liczba postów: 1,093

Odp: Kalendarz

good idea big_smile

Offline

#5 2007-09-25 21:22:48

Mlody
Użytkownik
Data rejestracji: 2007-04-15
Liczba postów: 320

Odp: Kalendarz

SPOKO bedzie wiadomo co i kiedy bez patrzenia na forum imprezy krajowe itp spoko ++++

Offline

#6 2007-09-27 14:30:18

Aka
Użytkownik
Data rejestracji: 2007-05-31
Liczba postów: 244
WWW

Odp: Kalendarz

jak dla mnie pomysl pierwsza klasa brawo dla pomyslodawcy!


(...)Wykorzystywali przemys³owe odpady, aby stworzyæ wyj±tkowy, kinetyczny funk z perkusj± jak grzmi±ca burza, jednocze¶nie ponury i g³êboko romantyczny. Jakby maszyny szeptem lamentowa³y. Nazwali to techno...(...)"

Offline

#7 2007-10-07 12:13:26

kill_brothers
Primary Instinct
Lokalizacja: Warszawa
Data rejestracji: 2007-04-06
Liczba postów: 2,282
WWW

Odp: Kalendarz

fajna sprawa... my¶le ¿e sie sprawdzi smile


PRIMARY INSTINCT - SEKTOR 13

http://www.myspace.com/killbrothers

Offline

#8 2007-10-07 13:12:05

Maat
Fanatikk Core Familia
Lokalizacja: Tarnowskie GÓRY
Data rejestracji: 2007-07-11
Liczba postów: 2,171

Odp: Kalendarz

fajny pomys³...:D  w koncu jakies zmiany na forum


Fanatikk Core Familia 180 BPM
http://soundcloud.com/fanatikkcorefamilia
Zapraszam do s³uchania radia jak i zarejestrowania siê na forum smile
http://mehrdruck.forumsmusic.com/forum

Offline

#9 2007-10-07 13:54:27

Olej
Użytkownik
Lokalizacja: Wwa-¯oliborz
Data rejestracji: 2007-04-04
Liczba postów: 222

Odp: Kalendarz

przyda siê na pewno big_smile

Offline

#10 2007-10-07 14:06:17

CARGO
Ezoteric
Data rejestracji: 2007-04-02
Liczba postów: 777

Odp: Kalendarz

git

Offline

#11 2007-10-07 16:05:21

TEKTON
Schranz Fanatic
Lokalizacja: Laboratory
Data rejestracji: 2007-04-04
Liczba postów: 2,282
WWW

Odp: Kalendarz

mi tam info na forum wystarczalo i wystarcza ale jak jest ten kalendarz to tez gitara smile


Somethin bout those little pills unreal the thrills they yield until they kill a million brain cells...

Offline

#12 2007-10-08 14:19:22

DDT
Użytkownik
Lokalizacja: Mexicore
Data rejestracji: 2007-04-03
Liczba postów: 133

Odp: Kalendarz

teraz bedzie wszystko jasne... wystarczy jedno lookniecie cool

Offline

#13 2008-03-31 23:13:00

MICHALM1
Ezoteric
Lokalizacja: Warszawa
Data rejestracji: 2007-02-17
Liczba postów: 1,192
WWW

Odp: Kalendarz

Po sporych problemach Kalendarz powinien ju¿ funkcjonowaæ jak nale¿y, zachêcamy do korzystania. Na stronie g³ównej zosta³o dodane pole informuj±ce na bie¿±co o najbli¿szych wydarzeniach...

Offline

#14 2008-03-31 23:14:49

marek
Ezoteric
Data rejestracji: 2007-04-01
Liczba postów: 1,093

Odp: Kalendarz

MICHALM1 napisał/a:

Po sporych problemach Kalendarz powinien ju¿ funkcjonowaæ jak nale¿y, zachêcamy do korzystania. Na stronie g³ównej zosta³o dodane pole informuj±ce na bie¿±co o najbli¿szych wydarzeniach...

top!

Offline

#15 2008-03-31 23:41:41

Masscin
Użytkownik
Lokalizacja: Sz-n / Cala Polska ;)
Data rejestracji: 2007-12-28
Liczba postów: 458

Odp: Kalendarz

jeszcze by sie przyda³o obok w jakim mie¶cie jest ta impreza np: EZOTERIC SHOW - 2008.04.04 - WaWa


Schranz to przecie¿ techno, tylko bardzo ciê¿kie, mroczne i undergroundowe. ...Chris Liebing.

Offline

#16 2008-04-02 12:47:42

Masscin
Użytkownik
Lokalizacja: Sz-n / Cala Polska ;)
Data rejestracji: 2007-12-28
Liczba postów: 458

Odp: Kalendarz

no teraz jest oki

THX


Schranz to przecie¿ techno, tylko bardzo ciê¿kie, mroczne i undergroundowe. ...Chris Liebing.

Offline

#17 2008-08-25 15:03:15

TEKTON
Schranz Fanatic
Lokalizacja: Laboratory
Data rejestracji: 2007-04-04
Liczba postów: 2,282
WWW

Odp: Kalendarz

i co sie stalo z kalendarzykiem?? spoko bylo jak sie wyswietlaly biby na stronie glownej


Somethin bout those little pills unreal the thrills they yield until they kill a million brain cells...

Offline

#18 2008-08-25 15:56:58

schranzer
[...]
Data rejestracji: 2007-04-02
Liczba postów: 1,068

Odp: Kalendarz

widac tylko wtedy gdy jest jakies ogloszenie, banner...

Offline

Stopka

Forum oparte na FluxBB